lexzilla: (♪ adam profile)
[personal profile] lexzilla
Photobucket
So I set up a community! Huh. My first one. It's an ADAM LAMBERT / ANY PAIRING fic finding community. I know there's an Adam/Kris Allen fic searching com out there, and a general AI search one, but what if I don't want to wade through Simon Cowell/Ryan Seacrest requests? A: I really don't. What if I  wanted Adam/Jensen Ackles or Adam/Brad Bell or Adam/Tommy Joe Ratliff? WHAT THEN? HEY? WHAT THEN? Also we're getting more and more amazing Adam-centric stories and we're bound to start losing track of them after a while. Or at least I am anyway. I've got a pot-smokers memory without having had the pleasure of being a heavy pot-smoker. Plus, just look at that bendy MF. Who wouldn't want to read about him being fabulous and doing dirty things?

It's only a day old, so we [me plus the lovely [livejournal.com profile] tabularassa and the lovely [livejournal.com profile] moorspede] are still in the process of beautifying it and all that stuff, but you should join now anyway because otherwise I'll feel sad. LOL I'm so not above emotionally blackmailing my flist. Good times :)
 
 

P.S. Please feel free to shout at me if my next post is not j2 recs!
P.P.S. Gif by ???

(no subject)

Date: 2010-08-23 07:06 pm (UTC)
From: [identity profile] countess7.livejournal.com
I've got a pot-smokers memory without having had the pleasure of being a heavy pot-smoker.

that's the saddest thing ever.

sadly, i do have a pot smoker's memory, as i am, in fact, a pot smoker.

come on over! i'll smoke you up:)

also, yay! you made an adam fic finding comm! that's awesome and necessary.

(no subject)

Date: 2010-08-23 08:24 pm (UTC)
From: [identity profile] lexzilla.livejournal.com
I know, right? But, hell yeah, if I ever make my way back to Israel I'm taking you up on that! And then will eat you out of house and home O_o

YAY thanks! I'd never made a com before. It's weirdly scary in ways I don't fully understand! But more Adam is always good :)

(no subject)

Date: 2010-08-24 05:55 am (UTC)
From: [identity profile] countess7.livejournal.com
YES YES YES! COME SEE MEEEEEEEEEEEEEE!

(no subject)

Date: 2010-08-23 07:28 pm (UTC)
astolat: lady of shalott weaving in black and white (Default)
From: [personal profile] astolat
I AUTOMATICALLY APPROVE OF ANYTHING WHICH CAUSES THIS GIF TO APPEAR ON MY FLIST

(but this is awesome even without!)

(no subject)

Date: 2010-08-23 08:26 pm (UTC)
From: [identity profile] lexzilla.livejournal.com
HE IS SINGLEHANDEDLY BEAUTIFYING LJ ONE GIF AT A TIME ♥

And YAY thank you :)

(no subject)

Date: 2010-08-23 11:22 pm (UTC)
From: [identity profile] tabularassa.livejournal.com
I fucking love you SO hard, OH EM GEE! <33333

(no subject)

Date: 2010-08-26 07:00 pm (UTC)
From: [identity profile] lexzilla.livejournal.com
Aww. I LOVE YOU TOO BBGIRL ♥ ♥

Have you had a chance to ask your art friend about stuff?

(no subject)

Date: 2010-08-26 11:40 pm (UTC)
From: [identity profile] tabularassa.livejournal.com
I did, sweetie! I hope to hear back from her soon;) I feel like I'm failing at my job! LMAO

(no subject)

Date: 2010-08-27 08:37 pm (UTC)
From: [identity profile] lexzilla.livejournal.com
LOL. NO!!! You've done the bit you needed to do and that's coolio ♥ ♥ ♥

(no subject)

Date: 2010-08-28 12:01 am (UTC)
From: [identity profile] tabularassa.livejournal.com
Aww! You're so sweet, bb girl! But we need a banner! lmao <3 I hope I can have this sorted out this weekend! <3

(no subject)

Date: 2010-08-24 06:06 am (UTC)
From: [identity profile] moorspede.livejournal.com
No internet for 10 hours. Dudes!

mmm Simon Cowell, I'd overcome my fear of bdsm for him *licks lips lasciviously* Oops, I think I have to throw up now.

Adam/MISHA taking E at Burning Man...

You smoke pot? I want nothing more to do with you ;o)

We are lovely squared, no thirded :o)

He's a lithe boy these days :o)

(no subject)

Date: 2010-08-26 07:05 pm (UTC)
From: [identity profile] lexzilla.livejournal.com
I feel your pain ♥

NO. NO. NO. NOT EVEN IN JEST. BANNED I TELL YOU. BANNED! NOT I HAVE TO REWIND MY BRAIN AND MAKE IT LIKE I NEVER SAW THAT :(

Oh yeah. Do want that fic. And don't forget the Adam/Jensen freckle off.

LOL. Yup. And sometimes I kiss people too :P

LOL we are a triumvirate \o/

Mmmmmmmm. We should probably study him some more just to make certain. Or something.

(no subject)

Date: 2010-08-26 09:53 pm (UTC)
From: [identity profile] moorspede.livejournal.com
Yeah, but have you seen the recent shirtless pics? :o( My eyes!

Sex and drugs? You only have to tell me you enjoy rock and roll and you'll be on the slippery slope to hell, woman!

I thought we were a cube! Your learnings are better than mine :o)

Good idea!




(no subject)

Date: 2010-08-27 08:40 pm (UTC)
From: [identity profile] lexzilla.livejournal.com
I did :Q_________ LOL. How shallow is it to say he's nearly looking a bit too muscled for my tastes? Still PRETTY PRETTY PRETTY though.

Hahaha. I know. It's like I'm satan!! Of course you know you are too!

(no subject)

Date: 2010-08-27 10:16 pm (UTC)
From: [identity profile] moorspede.livejournal.com
He needs raw vegies and lots of aerobic excercise, that will make him lithe, sleek, and fine, like someone we-, well like that cutie in the icon!

Ah, no drinking or otherwise indulging for me these days, I could sell my urine! What a great idea!

(no subject)

Date: 2010-08-29 07:09 pm (UTC)
From: [identity profile] lexzilla.livejournal.com
*g* And you could make a fortune shipping it to the states!

Profile

lexzilla: (Default)
lexzilla

April 2011

S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags